Shululu!

Klockan är typ 00.25, och jag & Ema sitter och nördar dator xD
Denna dagen har varit stressig, hehe. Åkte in till stan med mamma, köpte rätt mycket (a) Kofta, 2 par skor, jeans & nagellack. Sen var det bara hem, byta om & åka och hämta Emma :) När vi kom hem bytte jag om igen, och så åkte vi till stallet. Sancho var inte på humör idag kan man lugnt säga. Han anser väl att lördag är hans lediga dag? ;) Gick extremt dåligt när jag red på gärdet i alla fall, menmen.. Åkte hem, duschade och bytte om xD Pappa hade kalas så vi käkade, & sen hyrde vi två filmer. The Eye & 17 again :) Båda var bra, men 17 again var bäst ;D Nu antar jag väl att vi inte ska göra så mycket, sova snart xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0