Plutt <3

Dagen började med en försening och en chock när jag såg Fredriks blåtira xD Gud vilken tur att jag inte skrek, haha! Sen var skolan som vanligt, allmänt tråkig.. Svenskan gjorde det inte direkt bättre, när jag beskrev hösten :( Hösten gör mig depprimerad, fyfan! Värsta årstiden som finns.

Sen upp till plutten, han var extra mysig idag <3 :') Blev en ganska lång tur i skogen, jag liksom typ tappade bort mig lite bara (a) Vetifan vart jag kom, jag hade ju ridit den förut liksom! Aja, tog nått skutt över ett litet träd också, skojs tyckte Sancho x) Det är ju clear round på ridskolan snart, kanske kan vara med på Sancho, vem vet? ;D






Postat av: jesper

äckliga tänder!

2009-09-15 @ 19:14:17
Postat av: jesper

äckliga tänder!

2009-09-15 @ 19:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0