Men shit.. :O


Hejsansvejsan! Kom nyss hem från en lång dag i skolan, 08.10-15.20, suck. Men som tur är så är det inte så jobbiga ämnen :) Fick tillbaka So-provet, och jag är nöjd. VG=36 och jag hade 40 ^^ Letade upp Ingrid också, för att titta kemi-provet. Fick världens chock, jag trodde det skulle gå skitdåligt. Men nejdå, MVG=54 och jag fick 55 :D Gött, och en bra start ;)

På elevens val satt jag och tittade massa gymnasium, & universitet/högskola. Jag fattar INGET. Jag behöver verkligen någons hjälp så jag fattar sen xD Jag vill kunna läsa vidare till advokat, och jag vet ju inte vad man behöver ha läst då? Får passa på att fråga Susanne & Göran (båda är advokater :P) nu när vi åker till Stockholm nästa helg! :D

Nu ska jag slurpa i mig en varma koppen och cykla iväg till ridskolan. Wish me luck! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0