Hjerta, hihi.

Äntligen har jag kommit hem & kan slappna av lite ;) Jag är dålig på att stressa.
Åkte nästan direkt till ridskolan, & hade Amber då ju. Måste säga att hon är förjävlig att rida.. Inte min typ alls, haha. Vi gjorde mycket blandat idag, framdelsvändningar, jobba på volten & göra galoppfattning på medellinjen :) Gick bättre än förväntat, men är ändå inte nöjd, precis som det brukar vara ;)

Sen upp till lilla plutten, red på gärdet & det gick hur bra som helst! Gjorde lite liknande som vi gjorde på ridlektionen, & det gick mycket bättre än med Amber xD Sancho är ju bäst så, hihih :D

Nu tänkte jag lägga över bilder till CD, men smarta jag har bilderna på pappas dator. Kul. Så det blir till att göra det på söndag, när vi kommit hem från Stockholm..


Random bild, inte från idag.

Postat av: sara

gud vilken fin bild ! <3

2009-09-25 @ 16:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0