Hej!

Jag hinner vekligen aldrig blogga längre! Upptagen exakt varje dag, shit xD Min dag är liksom;
Gå upp.
Stressa till skolan.
Jobba så man får bra betyg, haha.
Stressa hem.
Äta.
Träna/Stallet/Annat
Hem, äta.
Titta lite tv/data.
Sova.

Stor jävla omställning om man jämförde med vad jag gjorde förut ;O Då gjorde jag ingenting.. så jag är helt slut nu på kvällarna! Skulle kunna gå och lägga mig klockan 21.30 xD

Nu om 10 min ska jag åka till sporthallen & ta kort med handbollen, nervöst! Jag hatar foton ;S Sen ska jag bara hem snabbt och byta om, sen upp till ridskolan. Som tur är så har vi teori så behöver inte vara där lika tidigt :) Sen hem, äta, sova. Hahaha xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0