Tisdag!

Jag har varit seg idag. Trodde jag skulle somna på matten ett tag, sittandes, inte normalt xD När jag kom hem från skolan var jag helt slut, och tack gode gud hade jag inget att göra idag! Runt 16.30 sitter jag hos pappa, och plötsligt kommer Jesper & mamma dit och är värsta oroliga :O Haha, med anledning. Dom hade ringt mig 11ggr på mobilen, och flera gånger hem till pappa. Utan att jag märkt något! Mobilen låg faktiskt i köket på ljudlöst och pappas hemtelefon var död -.-' Mamma hade t.o.m ringt Ellen och undrat vart jag var xD Lalala, dom hade letat efter mig rätt länge i alla fall medan jag satt och tittade TV, glad & nöjd :D

Snart ska jag ta & titta Desperate Housewives <3 LOVE på det, plus att det är mycket bättre tider än Heroes (fast som jag redan saknar :'().



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0