Spännande dag.

Eller inte. :) Idag red jag inte, gick en extremt lång, jobbig promenad med Sancho. Mysigt till en början, ändå tills vi var nästan hemma. För då upptäcker jag att mobilen är borta. Fanns ju inget annat att göra än att gå tillbaka samma väg och leta efter en liten, svart mobil i en kall skog.. Toppen. Hittade den tillslut, och skulle ta en genväg hem bara för att komma tillbaka innan det blev mörkt. Men just den stigen hade det ramlat en stort jävla träd över, så fick gå en liten jävla stig i jobbig uppförsbacke upp till spåret. Och på det spåret är det ridförbud, och det är väldigt mycket folk som går/springer där. Underbart, men som tur är kom det ingen :D

Imorgon är det tävling, om man missat att säga det. Ska vara med på Sancho, 40cm :) Mer nervös än dom andra gångerna jag tävlat, hehe.. Och jag vet inte ens om det är någon mer med privathäst? Ballt om jag är den enda, haha!


Sancho på promenix :*




I Sanchos små gräspauser kunde jag ta lite kort andra kort xD


Finast. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0