Inte min dag idag..

Jag har ett alarm i mitt huvud verkar det som. Jag kan omöjligt sova längre än till 09.30! Varje morgon nu på lovet har jag vaknat 09.30 och jag ka bara inte somna om :( Så typiskt. Alla dom här veckorna med skola, så har man bara längtat efter lov och sovmornar! Men nejnej, när man väl får lov, då är det no problemas att gå upp tidigt. Suck..
Och ljudet på datorn har gått sönder. Jag verkligen h a t a r att ha det tyst! Jag har alltid något ljud på, från den sekund att jag går upp till den sekund jag somnar. Haha, så jag gillar INTE datorn/högtalarna just nu :) Dessutom har mobilen gått sönder mer den senaste tiden. Bland annat musikgrejset :@ Blä. Istället för inbyggt alarm kan jag väl få inbyggd musik? :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0