Nu är det november.

Tvingar mig själv att lyfta arslet ur soffan och blogga lite. Höstlovet har varit.. som en vanlig vecka utan skola kan man säga :) Stall, stall, stall. Men jag har hunnit med lite annat också, som att besöka en kyrka (HAHA, jo jag har varit i en KYRKA! Otroligt), shoppat lite new stuff, pluggat religion, tränat med min nya balansboll och ja, det var nog allt :D Balansbollen äger, och nu jävlar ska det tränas! Mitt löfte om att inte småäta har ju gått lite sisådär den senaste tiden, typiskt mig kan man väl säga. Jaja, imorgon är det en ny vecka med SKOLA och då kan jag ju inte direkt småäta, haha ;)

Nu ska jag titta vidare på Djävulen bär Prada, cya :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0