16 november 2009.

Nu har jag äntligen lite tid över för att blogga ;) Dagens stora glada nyhet, SANCHO ÄR BÄTTRE! Thank god.
Har försökt läsa på hemkunskapsprovet tills på onsdag, det har gått ganska bra. Det är ju sjukt enkla grejer, så ja, no problemas :) Har skrivit ut 6 sidor med anteckningar, jag brukar skriva om allt på datorn, mycket enklare att lära sig då.
Har även lärt mig att ladda ner låtar direkt från youtube, hihi jag vet att jag är efter? Men det är sjukt bra, så nu jävlar kommer både datorn och mobilen att bli fulla (a)

Fick tillbaka fysikprovet, ett ynka halvt poäng från MVG. Jag är nöjd, men lite surt var det ju. Han kunde ju gott gett mig det där lilla halva jävla poängen ;)

Nu ska jag läsa igenom anteckningarna till HKprovet och sen ska jag läsa Hungerspelen! Superbok, fast har inte kommit så långt än. Men gash vad den är bra :D GONNATT!

Postat av: Sanna M

Hejsan! hittade din blogg av en slump och har kikat runt lite :) Ojoj fysik! burr Det är jag glad att jag själv inte har längre! Det var inget favoritämne... men det låter som du är bra mycket bättre på det än vad jag var...! Bra jobbat!

2009-11-17 @ 14:31:09
URL: http://tabubloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0