Wihu!

Madicken 70cm <3


Cm-hoppning idag =D Fick gå upp tidigt, och knarka alvedon, ushans! Kmr ut och redan kl 9 är det fullt med folk ;O Tittade när bla sötisLinda red :D Sjukt bra gick det för dom, Merlin är ju grymmis, Linda med ofc ;)<3 Sen när det var min tur då blev det supersnabb framridning, typ 6-7 starter mellan mig och Madde? Aja, det var megalerigt på framridningen -.-' Och hon sprang x) Dissade spöt och sen var'e bara in på banan :) Den var svår att komma ihåg! Haha men jag red iaf inte fel :) Det gick räääcer, Madicken var piggis <3 Men gud vad duktig hon var :D Tvekade inte på nått hinder (hon stannade med Madde en gång..) och tror nte ens hon nuddade nått hinder? Så det blev rosett =D Man blir ju nte lite sugen på att tävla nu på riktigt elr? :( Typ dressyr på Hampus elr hoppning på Madicken (aa) <3

Jag & Madicken
På framridningen :* LERA!


Söthäst!<3


Postat av: linda :D

du är sötis! och alla var jätte duktiga!

lägg upp bilderna på mig och merlin :D <33

2009-03-14 @ 21:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0