HAHAH, kärring!

Igår gick man ut ett tag med sötaste Angelica, hihi :* Kallt vad'e, haha ;) Träffade Linda oxå, längesen! :D
Och idag vaknade man sent typ, haha ;D Segade hela dagen, och förut solade man :) ASSÅ KÄRRING! Typ jag & Ellen satt inne på Meddo då, och typ väntade för det va upptaget. Så ser jag bara att det kmr en jävla kärring och typ börjar skrika å ha sig , typ "Plocka upp det där!!" och pekar på nått jävla godispapper som vi inte ens slängt ;s Och typ "Det här är inget jävla vänterum" och jag börjar garva, för just då var det ju vänterum x'D Då börjar hon typ "Det är inget att skratta åt, blabla.. Vet du vad vänterum är?!" och jag garvar ännu mer och svarar, "näe nte riktigt..! :D", och då börjar ju kärringen förklara vad det är :O Och ah, Ellen slände iaf det där jävla pappet sen skrek kärringen typ "UT!!" och så fick vi sticka :P Och då hade hon antagligen STANNAT SIN BIL för att säga åt oss! :'o Herregud, seeeeriöst. Aja, så vi gick ett varv och gömde oss i ushen sen , HAHA! Och nu tittar jag Melodifestivalen, men sticker ner till datan så fort cepedampet Snälla Snälla kmr :D Det tål man bara inte ;)
Btw, pappa har sagt att jag får byta efternamn.. :) Ska nog göra det i sommar, i hope.

Och HAN ÄR SNYGG :G
Ryan Sheckler
Pussen!<3

Postat av: Ln

Kääärrrrrriiiing! ;S

2009-03-08 @ 14:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0