Fredagen den 13!

Min fredag den 13 har varit som förväntat, otur till maaaax. Ah, liksom på morronen missade man Angelica (såg henne , hahaha!), typ cep på träslöjden, fick megaont i magen, glömt nycklarna hemma och ah, då kunde man ju nte gå hem. Men snällistommy hämtade mig :) Sen nu när man kom hem bestämmer sig mamma för att ha en städdag! (y' Och jag kan nte hitta min mobilsladd, i need new music på mobilen!! ;( Plus att bdb inte funkar, rycket ja! Jaja, blir väl att sitta inne heeela kvällen, så jag nte råkar snubbla och bryta nacken eller nått, turen är inte på topp! Haha..
Igår fick man tillbaka några prov, elr typ två? Ah, biologin blev det VG+ och matten VG, typ gränsen där xD (a)

Me /Puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0