Big SUCK

Igår, haha, kvällen asså! :D Fett kul, tänk att man faktiskt KAN ha kul i cepelilla Tibro ;) Och man var ju nära på att dö.. ^^ Trevlans!
Idag gick man upp och kände sig illamående >< Aja, försvann sen när jag drog till stallet :) Cep asså! Jag skulle fan fått mer än två poäng förra veckan, seröst ;S Jag gjorde fan iordning MINST tre hästar och ledde en halvtimme >< Jävla skitskötarmojs.
Och smarta Linnea har fortfarande inte hittat sin batteriladdare -.-' Ska dra bort till pappa snart och titta om den är där, och hoppas på no bråk! Gooodbye!

Min laddare har vart jääävligt saknad, men I found it :* Så det kmr la alot of bilder från hoppspecialens gymkana senare ;D *finns på Jadiy @ bdb, 26 februari.*
Btw, NY HEADER (a) Och näe, jag heter nte Björk enligt papprena, men i själen är jag fan en Björk, en stolt sådan ;)<3 Och dessutom hette jag fan Björk, när jag var mindre (a)

Postat av: Ln

min björk :D<3 jag har ju som sagt börjat krama träd :*

2009-03-01 @ 23:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0