<3

Ett litet brev, en stor förklaring sitter jag o skriver
jag vet inte vad du känner för kärleken river.
Hål i hjärtat hål i själen hål i alla våra stunder,
utan dig vid min sida så kommer jag gå under.
Du vet vad jag känner o du vet vad jag vill,
jag kommer alltid finnas här för dig så säg bara till
om du behöver mig så vet du vart du hittar mig,
längst ner på livets skala, där jag älskar dig
för det du är, du kom till mig som en ängel
du säger till mig varje dag att jag är den bästa vännen
men jag älskar dig mer än så, det vet du mycket väl min vän
det kan inte bli nått annat nu men jag hoppas på sen.
du är den bästa, den jag drömmer om på natten
vi har delat allt tillsammans, både gråten och skratten
jag hoppas att du fattar att allt jag gör är för dig,
jag hoppas att du en dag älskar mig mer än som en vän..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0