Sancho är inget glass-fan.

Sov bort halva dagen, underbart! Jag har ju bara sovit till senast halv 9 när vi tältat, så var himla gött att sova ut. När jag orkat ta på mig kläder och gjort mig iordning cyklade jag till stallet. Hämtade Sancho i hagen och gjorde ordning han :) Han var vääldigt pigg idag, superkul! Ibland går det lite för fort så han inte håller ordning på benen söten (a' Han blev rädd för nått "osynligt monster", var säkert något jag inte såg x) Han stod i alla fall och vägrade gå en stund, men sen gick han som om inget hänt, haha. Sen när vi skrittar på vägen, jo gissa vad som kommer då. Glassbilen. Sancho ville INTE ha glass, haha ;) Han krånglade lite men gick förbi, längst ut i diket xD Glassgubben skrattade, jag tyckte inte det var kul :( När vi kom tillbaka gjorde jag ordning han, och släppte ut han i hagen. Cyklade hem, och då var klockan helt plötsligt kvart i 9 :O Tiden går fort när man har roligt!

Nu är klockan 02:47 och jag borde sova, men jag är inte såå trött. *gäsp* Har fixat med bloggen ett bra tag nu, ny bakrund och massa andra grejer :) Är nöjd med allt utom bakrunden, men jag orkar inte göra något mer detaljerat just nu. Nejfy, nu måste jag sova. Gonatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0