Jag hatar åska.

Gick upp tidigt och skyndade mig till stallet, skulle rida tillbaka hästarna till sommarhagen med Anne. Precis när vi var klara och skulle rida iväg, så börjar det åska >< Så himla typiskt, men eftersom det var åt andra hållet mot vart vi skulle rida så chansade vi och red ändå. Vi kom inte speciellt långt, vi travade lite och så bara. Sen kom åskan typ inte långt ifrån oss, så vi vände. Och då kom regnet. Seriöst, på typ 2 sekunder var jag helt genomblöt och det var som man gått in i en dusch eller nått! Sancho såg ut som han blivit dränkt stackarn :( Menmen, vi överlevde :) Ska upp dit imorgon också, hoppas att jag slipper åska i alla fall!

<3

Postat av: jennifer sjöström.

vad mysigt att rida i regnet (:

2009-07-07 @ 22:55:01
URL: http://chawamel.blogg.se/
Postat av: Becca

Mika trodde nästan att de skulle bli översvämning XD

2009-07-08 @ 00:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0