Känner ni mig?

Jag har kommit fram till att många människor misstolkar mig ganska regält. Alla verkar faktiskt tro att jag skiter fullständigt i skolan, och hatar varenda lärare som finns! Men jag bryr mig jävligt mycket om mina betyg, fast jag inte direkt visar det. Och jag hatar inte direkt någon lärare, eller jo, Ann-fitt-Louise är ett undantag.. Men inte ens Davy hatar jag, herregud, han är faktiskt typ bra. Ibland i alla fall! :) Och jag är inte ens hälften så "kaxig" som jag kanske verkar, vad vet jag? Alla verkar ju tycka min attityd är kaxig eller något, men jag är snäll innerst inne (a) Och om jag ska vara ärlig, har jag haft mycket skuldkänslor, just för att jag kanske mobbat lärare eller så. Vet inte riktigt vad jag ville säga med det här men.. jag kanske inte är som ni tror ibland ^^

Postat av: Ln

Du är 1000 gånger bättre än man tror, och supersnäll! <3

2009-01-14 @ 22:56:08
Postat av: Sara

Jo du gilar Davy när han säger försvinn ;)du är superduperduper snäll:D:D<3

2009-01-15 @ 20:02:44
Postat av: Jennifer

Haha tacck :D. Och jaa hon e jätte söt :)<333.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0