Filmtönt!

Idag har jag tittat film nästan hela eftermiddagen. Mysigt, tog fram soffan till datorn och nästan somnade ett tag (; Ellen somnade, 3 gånger på en film, hon var nog trött! Först tittade vi Lejonkungen, så himla fin film :D<3 Tittade tvåan sen också, den gillar jag nästan mer :* Ellen åkte hem sen och jag började titta Are you Scared?, en helt sjuk film! Jag tittade lite mer än hälften, sen orkade jag inte mer :) Jag har faktiskt sett den förut och det var läskigt att sitta själv i ett mörkt rum! Tittade Top Model sen också, en del av dom är helt i don't know x) Haha, inget man direkt bryr sig om, eller hur? ;) Nu på kvällen tittade jag Madagascar 2. Den var riktigt bra och rolig faktiskt, hihi ;) Nu ligger jag i Jespers rum, för att jag inte kan sova i mitt när datorn är på (a) Imorn ska jag se Mamma Mia, Bambi 1 & 2, och kanske Twilight :) Ja, jag har blivit en filmtönt!


Postat av: Ln

Jag var faktiskt skittrött x)

Jag också filmtönt! :D

2009-01-14 @ 19:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0