Ny header! *

Nu har jag fixat ny header idag, något måste man ju göra när man är sjuk! :) Blev inte riktigt nöjd, så den är tillfällig.  Fixade en bra header, som jag faktiskt blev rätt nöjd med! :D Och ändrade om så nu är det gröönt ^^
Får se till att ta lite mer BRA bilder och så snart också. Så jävla sugigt väder och jag är ju sämst på att få bra osuddida bilder -.-' Idag hade man teori, valde Hampus som numera är kallad Damp-Hampus! Men det blir en utmaning :D Men nästa vecka blir det ju ingen ridning för min del, för då är jag väl i vbg ;) Får se till så jag kmr tbx till Tibro levande ^^ Haha! Nej, nu ska jag ta och göra SO, som jag givetvis är lite efter med. Pusspuss! :*

Postat av: Eliin

Snygg header! :D

2009-02-06 @ 19:37:10
URL: http://justlikeelin.blogg.se/
Postat av: isabell

hej! jag red hampus, han är jätte bra men stark när han inte vill.jätte väl riden häst.Men du såg väl när jag hoppa ;P han blev stark och det blev fart på han men man skulle tänka på att inte dra i munnen utan ta förhålningar :) ha det bäst/isabell

2009-02-07 @ 18:58:54
URL: http://bloggisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0