Merry x-mas!

Sitter här hemma hos pappa och väntar på maten!
Vaknade tidigt imorse, åkte upp till stallet runt 08.00 och vi fixade stallet med massa granris, morötter, knäckebröd och pepparkakor :D Fick ett par jättefina ridvantar av Sara! Slipper jag frysa längre, haha.
Sen hemma hos Tommy så åt vi frukost, sen gick jag och la mig.. Jag var ju så trött (a) Vaknade runt 12.00 och gjorde mig iordning, sen åt vi julmiddag, gött. Blev ju inte lite mätt heller ;) Sen öppnade vi paket. Fick 750kr, bok, kläder, halsband och lite smågrejer. Tittade Kalle Anka som vanligt, fast jag tror jag missade själva Kalle Anka xD
Nepp, det är ju trots allt julafton, så ska slita mig från datorn nu ;) GOD JUL!

Postat av: PICS BY ME. Danceitblue.blogg.se :*

Hoppas att din julafton va bra :)

Följa varandras bloggar förresten?

2009-12-25 @ 17:50:45
URL: http://danceitblue.blogg.se/
Postat av: Natalie - It's all about attitude

vilken snygg blogg du har :D

ta hand om dig!

2009-12-26 @ 03:07:04
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0