Jag lever.

Dog inte imorse, trots att det var så jävla kallt! Kom fram till skolan utan några större köldskador, haha ;) Tittade på film dom två första lektionerna, "Elling" hette den tror jag. Handlar om två män som inte har alla hästar i stallet, haha. Den var väl rolig stundtals, men den var otroligt seg utan direkt handling. Dessutom var den på norska, inte direkt mitt favoritspråk om man säger så. Idrotten var riktigt rolig! Först hade vi prov i dans, vi fick höra en låt och sen skulle hela klassen komma överens om en dans som vi skulle dansa till just den låten. Gick väl rätt bra, bara något dans som var lite svår.. haha. Sen visade Ellen lite styrkeövningar dom gör på brottningen. Vi var två och två, sen skulle vi först bära personen i famnen över halva idrottsplanen och sen "kasta" upp personen i luften och fånga den. Sen skulle vi ha personen över axlarna och bära över halva planen, och göra benlyft. Klarade båda två, riktigt stolt. Fick ju verkligen INTE tappa Ellen i marken, så även om det var jobbigt var det bara att ta i för kung och fosterland xD

Imorgon får vi betygen. Hjälp. Jag är något nervös :) Några lärare har redan sagt vad vi får i betyg.. Är väl nöjd, antar jag.
Jag TROR jag fått + efter dessa, dom har ju sagt "starkt VG" så.
Tyska - VG+
Svenska - VG+
Engelska - VG+
Historia - G
Religion - VG
Vet redan att jag inte får något MVG denna terminen, men det gör mig bara ännu mer taggad att kämpa vidare :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0