Extreme workout.

Kan ju lugnt säga att jag inte behöver någon träning på hela veckan nu, HAHA. Red ut en sväng med Anne. Det var djupsnö så jag satt av efter ett tag för att det inte skulle bli så jobbigt för Sancho. Jag blev ju inte lite trött, herregud jag dog nästan xD Sen när vi red tillbaka samma väg så skulle vi ta en lugn, kort galopp bara. Jo tjena. Sancho var uppenbarligen trött på skritt, och tänkte minsann inte ta någon LUGN galopp. Han drog iväg i djupsnön och tog ett tag innan jag fick stopp på han xD Han tyckte det var skitkul, sötnos ♥ Jaja, vi kom tillbaka levande, fast med ett benskydd och inte två ;) Får ta och leta upp det någon dag, haha.

Tänkte ladda upp lite bilder från julafton och sånt lite senare ikväll när jag är hemma hos mamma :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0