Tidningsoffer

Jag kan seriöst inte gå in i en affär utan att köpa en tidning! Om jag har pengar då, haha. Som nu ikväll, när jag, pappa & Jesper var inne i Hjo. Vi gick in på Konsum för att köpa godis, men jag gick till tidningarna direkt.. (a) Köpte i alla fall Ridsport, ifall någon ville veta x)

Ja, som sagt så var vi i Hjo nu på kvällen. Skulle köpa glass, och det gick ju bra tills vi fick veta att jag inte kunde äta nån glass alls -.-' Så vi tittade på dessärter, och allt var med glass förutom en chokladtårta. Och choklad kan jag ju inte heller äta. Pappa föreslog: Men du kan väl ta nått gott kaffe då..? HAHA, nej tack :) Till slut blev det i alla fall det enda jag kunde äta som var lite i efterrättsväg, friterad ost med varm hjortronsås och grädde. Låter så sjukt äckligt, men det var faktiskt gott. Trodde jag skulle lämna hela xD Men åt upp hela :P Nu sitter jag och tittar Ett herrans liv, det är skitkul!


Högst upp; Min friterade ost, HAHA. Ser ut som nån jävla fiskpinne!
Till höger; Jespers glass
Längst ner; Pappas bananasplit, jag blev avundsjuk.. :(




Postat av: Pappa

Hej min bästa tjej! Vilken bloggsida!

Bäst!!!!

Vill bara säga att det var friterad camembert med varm hjortronsylt som du åt på frestelsen i Hjo.

kram pappa

2009-08-11 @ 11:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0