Suck..



Sista dagen på sommarlovet idag. Suck. Suck. Suck. Jag vill inte börja skolan :'( Seriöst..! Denna sommaren har varit så slapp och skön. Inga måsten, bara ta're lugnt hela tiden. Precis i min stil :) Kunde ju vart liiite mer action, men jag är nöjd! Och nu när skolan börjar blir det helt tvärtom och det känns som att jag kommer gå in i väggen. Liksom.. BETYG! Bara tanken får mig att vilja gå och gömma mig i nått litet rum i typ 10 månader! Om man ändå kunde göra det.. Jag har värsta ångest inför imorn :( Blä, typ, vad ska jag ha på mig?! HAHA. Det är ju skitväder ute ändå så.

Och oj vad man känner sig posetiv :D Har man pms så har man, hehe..
Men något som gick bra idag var ju när jag red Sancho :) Testade dressyrsadeln, typ första tanken var "aj!" konstigt nog. Jag är inte speciellt vig, och den sadeln kändes mycket bredare typ? xD Jaja, efter ett tag vande jag mig i alla fall, och då var den riktigt skön :) Red ut en liten sväng först, började garva när det knappt gick att stå i sadeln xD Sancho var grymt snäll och perfekt, hihi! Sen red jag runt lite på parkeringen, utan stigbyglar. Sancho går mycket finare nu, framgång! :) Han blev lite tjurig när han var tvungen att jobba, haha sötnos!
Tog endel bilder i hagen, kommer imorgon.
Åkte även till ridskolan efter det, dom flesta hästarna var ute, och det var bara en ny häst som jag såg :) Merlin var ute, lite synd :/ Tog lite bilder där med, kommer imorgon.

Nu ska jag sova, imorgon börjar helvetet. Ååååh kill me :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0