Puss på plutten :D

Cyklade till stallet. Pappa, nästa gång du bestämmer dig för att dricka öl till maten, fast du egentligen borde veta att jag ska till stallet (och det spöregnar ute, så du borde skjussa mig), så får du fixa taxi åt mig! Farmors cykel är seriöst kass. Hela ryggen var full med grus, bara för att det skvätte upp.
Red med sadel idag (skönt!), Jag behöver verkligen hitta några nya lite längre vägar allså :P Man tröttnar på att rida samma hela tiden, hehe.. Sancho blev liiite för övertaggad, så broms-sträckan i galoppen blev.. 50 meter? Haha! xD När jag kom till parkeringen vid SMU-stugan, så red jag runt lite där. Sancho började jobba lite, det går frammåt :) Jag vet ju att han kan, bara jag som inte vet hur man ska göra xD (a)

Imorgon ska vi till Skara Sommarland. Vetifan asså.. jag hoppas nästan det åskar. Är inte kul alls att åka utan kompis ju :/ Sug!


Postat av: Recca Utan Räkor

Jag fick en snilleblixt.

ta med hästen hem och bygg ett hästgarage (eller stall eller vad det heter) sen kan du ha hästen där och rida till stallet om din pappa dricker öl? Genialiskt.



Fin header för övrigt

2009-08-14 @ 00:33:25
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: www.lolasmusic.blogg.se

NY het R&B, HIPHOP/RAP, HOUSE, PARTY-LÅTAR på min MUSIK-BLOGG ! Går både att LYSSNA på låtarna och LADDE NED dom . Du kommer inte att ångra dig ;]

2009-08-14 @ 01:45:20
URL: http://lolasmusic.blogg.se/
Postat av: pappa

Det va jätte fint väder när du åkte!! Så är det att ha en häst. Man får lida lite!

2009-08-16 @ 12:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0