Liseberg!

Var ju på Liseberg med Ellen i lördags :) Var fan sjukt mycket folk, så vi åkte inte så mycket. Tror faktiskt jag bara åkte Flume Ride, Lisebergsbanan, Uppskjutet & Kanonen? Asså Uppskjutet.. JAG TRODDE JAG SKULLE DÖ! Värsta jag nånsin gjort tror jag :S Haha, Kanonen var inte direkt farlig så, fast jag blundade hela tiden xD Rolig var den inte, men den var inte läskig heller. Inte värd att köa för i alla fall :P Lisebergsbanan är min favorit, ååh den är bäst :D<3
Vi stod fan och köa till Burger King i typ minst 30min? Sen gick nån jävla blatte förbi, jag var så arg att jag skakade!
Träffade Ema lite också, haha! Visste inte ens att hon var där, så x'D

Här kmr lite bilder; (mobilbilder..)


Ellen & Wille, så snygga ;)


Rainbow, HAHA!


Öh, vad denna nu hette ;)


Fick hålla Emas & deras grejer när dom åkte Uppsvinget, HAHA! Det var mycket!


Eller, söta lilla Alice & Wille :D



Sen kan man ju passa på att visa mitt snygga hemmagjorda grimskaft som jag gjorde igår? :)
Har man inget får man göra det bästa av situationen ;)



Postat av: isabella

kul med liseberg:D



Haha oja det tycker jag med =)

2009-08-31 @ 16:53:01
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: isabella

kul med liseberg:D



Haha oja det tycker jag med =)

2009-08-31 @ 16:53:06
URL: http://isabellalindell.blogg.se/
Postat av: becca

heter den inte spinrock??<33

2009-09-01 @ 22:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0