Lilla ponnyplutt <3

Cyklade i motvind till stallet (som ni kan se i det förra inlägget ;P), och det var väldigt jobbigt. Hehe. Kom fram till stallet tillslut, och tog in Sancho. Gissa vad jag hittar i hagen? En död räv (vi tror det var en räv), den låg mitt i hagen och jag var nära på att gå på den :S Och inte nog med det, den hade fått huvudet avbitet, uääh. Blir ju rätt orolig eftersom den låg i hagen, och det måste ju varit något som bitit av huvudet? Inte bra.. Jaja, det var sjukt varmt ute och det märkte jag faktiskt inte förens jag kom in i stallet med Sancho, haha. Ryktade han och väntade på att det skulle bli lite kallare, men när jag hade ryktat klart var det lika varmt så jag putsade tränset medans jag väntade. Det var smutsigt :o Men blev jättefint sen!
Red barbacka, mys! En perfekt ridtur, Sancho var bäst :* Har märkt att jag fått mycket bättre balans också, skumpar knappt längre :) Wonderful :D


Söten <3


Fleur :)<3


Kan man bli mycket sötare? <3 nej!


Putsade tränset :)<3


Såhär ser man ut när man ridit barbacka på Sancho, HAHA! Det sticks :(


Gulleplutt :*


Sötast <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0