Första skoldagen i 8;an.

Känner mig liite tvungen till att skriva hur det var i skolan igår då, haha. Jag hade en extremt dålig hårdag, och jag såg säkert ut som en zombie :) Kunde verkligen inte sova, jobbigt. Nyboskolan har blivit en fjortis-skola, var det första jag typ la märke till? Som tur är, så har vi inga extrema fjortis-tjejer, men det kommer väl snart ;) Ah, vi fick schema och sånt. Slutar samma tider som förra året, lite gött så slipper man vänja sig vid nya tider xD Världens längsta matrast på tisdagen, så onödigt. Tycker jag man kan sluta tidigare istället för det? Annars är jag nog nöjd med schemat :) Vi fick INGA läxor första dagen, blev riktigt förvånad! Vi brukar få det, haha. Slutade 15.10, ush. Åkte in till Skövde med mamsen sen direkt, köpte en penna, ett sudd och ett pennfodral :)

Idag så hade vi idrott första lektionen, och när vi sprang så liksom det ekade "betyg" i huvudet hela tiden.. Ush :/ Men det är sånt man får leva med, hehe.
Och så hade vi våran första hemkunskap :D Åh, så himla gött! Två timmar, jag älskar HK <3 :D Dåligt att man inte får välja grupper, finns ju en del folk man verkligen INTE vill komma med..

NU SKA JAG TILL STALLET, PUSS PÅ DET!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0