Dagsutflykt till Läckö slott.

Kom hem nyss, efter en lång dag på bla Läckö slott. Senaste (och enda gången jag varit där innan) så var jag, pappa och Jesper på konsert, Darin, Lena PH och Magnus Uggla. Och det var ett tag sen kan jag lova, haha. Det var fint, dom höll på att renovera så det var kanske lite synd :) Guiden vi hade, även kallad "happ-guiden" pratade nått språk som jag inte fattade ;)  Haha, nej men det var väl gammel-svenska. Sen gick vi ut i trädgården, som jag faktiskt trodde skulle vara lite större. Tog mest kort där eftersom man inte fick ta kort inne i slottet *sur*.
Sen åkte vi till campingen i Kinnekulle/Hällekis eller vart det nu var. Jag somnade till lite innan vi kom fram (a) Hälsade på kusin Simon, hans pappa Mats och Annika. (tror jag hon hette.. jag och namn asså.) Mats äger campingen, och vi fick fika :) Det blev riktigt varmt ett tag, äntligen sol! Det var en väldigt mysig camping. Såg universums sötaste hund, och jag vill ha en exakt likadan när jag blir större :D Typ New Foundland hette rasen tror jag?  Såg ut som en stor nallebjörn :*

Här är dom två tröjorna jag köpte igår, hittade inte jeanslegginsen och pallade inte trosorna xD

Har letat efter den svartvita till vänster sjukt länge, men har alltid varit slut i XS. Fatta att jag blev glad när jag äntligen hittade en som passade :'D

BILDER FRÅN LÄCKÖ SLOTT OCH CAMPINGEN KOMMER SENARE, om jag får datorn av pappa.

Postat av: M L I

sv; ja precis =) hoppbilderna är från idag

2009-08-04 @ 20:01:13
URL: http://semlur.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Ha en jättebra kväll :)

Kramar!

2009-08-04 @ 20:12:57
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: rebecca

SV: Ja, de har väldigt många bra låtar! :)

2009-08-04 @ 21:43:00
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0