Om jag kunde drömma

Har läst ut Om jag kunde drömma nu, eller igår men :) Så underbar! Man fick veta så mycket som man inte fick veta i filmen, och gash så bra den var :* Har börjat läsa När jag hör din röst, och jag är helt fast! Kan inte sluta läsa xD (a) Måste hinna köpa Ljudet av ditt hjärta och Så länge vi båda andas innan jag läst ut denna, annars kommer jag aldrig kunna slappna av xD Har du inte läst böckerna, GÖR DET :D

Postat av: Elin

Heej :D

tycker som du, man får reda på så mycket i boken, :D jag vill köpa dom andra böckerna i pocketversion, men dom har inte kommit ännu, finns bara inbundna -.-

Man blir TOTALT fast i böckerna XD <3

2009-04-28 @ 21:33:53
URL: http://justlikeelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0